Brusel a 50. narozeniny

Dnes jsem se probudila do slavnostního dne, můj muž slaví 50. narozeniny.
Nadšený z toho není, ono taky kdo by byl. Courat po světě 50 let, to už je docela kláda. Přemýšleli jsme, jak ten slavnostní den oslavíme. A do toho přišly zprávy o útocích v Bruselu.
- To mi svět přichystal pěkný ohňostroj, to bych nečekal, mínil manžel.
- Ti muslimové zkazí nakonec všechno, i Tvoje narozeniny, říkala jsem já. - Ještě že neslavíme v Bruselu.
Ne, nejsme cyničtí, jsme z toho smutní. Evropa dnes není moc příjemné místo k životu. Mocní dělají kraviny a obyčejní lidé na to doplácejí. Umírají nevinní.
Já mám padesátiny pozítří. Doufám, že pro mě svět žádné překvapení nepřichystá.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krecht

Kniha JAK PŘEŽÍT KONEC CIVILIZACE aneb CESTA K SOBĚSTAČNOSTI

Jak si doma vyrobit burčák