Velikonoční sakrální kost

Dnes, na Velký pátek, vzpomínáme ukřižování Jéžíše Krista.
Já jsem si zavzpomínala až moc. Flákla jsem s sebou na našich dubových parketách. Jsou překvapivě tvrdé. Měla jsem takové blbé velké měkké bačkory, aby mi nebyla ziminka na nohy. Ziminka mi nebyla, ale nějak mi ty bačkory podklouzly a už jsem ležela na zádech. Nejprve jsem byla toho názoru, že to rozchodím, ale nakonec jsem prohrála a jeli jsme se mnou do špitálu.

Rentgen nebyl průkazný, pan doktor mě hnal ještě na CT. Všude mě nutili ležet na zádech a to mi moc nejde. Au. Na CT se zjistiĺo, že mám přeraženou sakrální kost a že to holt budu muset stejně rozchodit, protože zadek mi nikdo nezasádruje.
A tak jsem si na oslavu Velkého pátku příhodně přerazila sakrální kost.
Proč to vlastně píšu? Asi budu nějakou dobu zanedbávat blog, tak abyste si, milí čtenáři, nemysleli, že jsem na vás zanevřela. Všimněte si, jak je tenhle článek krátký, bolí mě totiž zadek, když sedím u počítače.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krecht

Kniha JAK PŘEŽÍT KONEC CIVILIZACE aneb CESTA K SOBĚSTAČNOSTI

Jak si doma vyrobit burčák