Zázračný lék na spáleniny

Vyndávala jsem z rozpálené trouby veliký smaltovaný pekáč. Dotkla jsem se jeho ucha prstem, kde kdo to zná... I když jsem to hned polila studenou vodou, za chvilku to pálilo jako čert, bylo to velké a červené, a pak při jídle jsem zjistila, že se mi vidlička opírá přesně o to spálené místo a dost mi to při jídle vadí.

I řekla jsem si, že takhle ne, a použila jsem svůj osvědčený zázračný prostředek.

Kdo z vás má moji knížku, tenhle zázrak zná. Jedná se o šťávu z listu rostliny jménem snědek ocasatý a nebo z listu mořské cibule. Mám obě a rozhodla jsem se pro snědek. Za deset minut mě prst přestal pálit a do večera mi tam zbyl jen malý narůžovělý flíček. Ze zkušenosti vím, že taková spálenina by se mi normálně hojila víc než týden, možná čtrnáct dní.

Obě tyto rostliny urychlují hojení všech ran, vytahují z ran nečistoty a dokážou si poradit i s ranami mokvajícím, které se dlouho nehojí.

Snědek ocasatý je neškodný a dobře se množí, každou chvilku se mi u něj v květináči objeví nová malá cibulka. Mořská cibule obsahuje digitális a zatím se mi nemnoží.

Snědek se dá občas koupit. Ale kdybyste ho nemohli sehnat, pár jich mám. Vyměním je za nějaký zajímavý vyzkoušený zázračný recept, který neznám. Najděte si mě na Facebooku a napište mi.


 

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krecht

Kniha JAK PŘEŽÍT KONEC CIVILIZACE aneb CESTA K SOBĚSTAČNOSTI

Jak si doma vyrobit burčák