Jak snížit cholesterol

V dnešní době mnoho z nás trpí různými neduhy způsobenými naší zhýčkaností rozvinutou civilizací. Já taky. V září mi doktorka našla zvýšený cholesterol. Nijak tragicky, ale rohodla jsem se mu to zatrhnout v zárodku. Nemá se co zvyšovat.
Statimů, léků na snižování cholesterolu, se ale docela bojím, protože o nich kolují pomluvy, že při dlouhodobém užívání nějak poničí buňky nebo mitochondrie a způsobí ochabnutí jak svalů tak mozkové činnosti. Nechci nic riskovat, ochablá jsem dost i bez statimů, a obrátila jsem se opět k metodám mé babičky.
Nasadila jsem odvar z pýru plazivého. Už jsem o něm psala v článku JAK VYLÉČIT AKNÉ. On ale umí i jiné věci než obnovit zhroucené sebevědomí teenagera.
Užívala jsem tedy denně odvar z pýru a byla jsem zvědavá na výsledky. Dnes jsem dostala zcela nové z krevního obrazu a vidím, že to funguje. Tak tedy:

26. 9. 2018
celkový cholesterol: 5,6 (referenční hranice: 2,9 až 5,0)
zlý cholesterol (LDL): 3,7 (referenční hranice: 1,2 až 3,0)
non-HDL (co to je, to nevím): 3,87 (referenční hranice: do 3,8)
hodný cholesterol (HDL): 1,73 (referenční hranice: 1,2 až 2,7)

Od 27. 9. 2018 jsem každé ráno vypila hrnek odvaru. Abych měla kontrolu, nezměnila jsem stravovací návyky, žádná dieta. A dnešní výsledky:

7. 12. 2018
celkový cholesterol: 5,0 (referenční hranice: 2,9 až 5,0)
zlý cholesterol (LDL): 3,1 (referenční hranice: 1,2 až 3,0)
non-HDL: 3,33 (referenční hranice: do 3,8)
hodný cholesterol (HDL): 1,67 (referenční hranice: 1,2 až 2,7)

Po dvou měsících (a týdnu) je to dost slušný výsledek. Paní doktorka chtěla vědět, jak jsem to udělala.

Tady je recept:

250 ml studené vody
3 lžičky sušeného hrubě drceného kořene pýru plazivého (dávám tam jednu vrchovatou polévkovou lžíci)
Bylinu nasypeme do studené vody, uvedeme do varu a vaříme 7 až 10 minut.

Uvaříme si to večer před spaním. Nic neslíváme, necháme to tak, jak se to dovařilo, stát v kuchyni do rána. A to proto, že nutně, aby to fungovalo, musíme odvar vypít ráno na lačno vychladlý a snídat smíme až za dvacet minut.

Není to tak zlé a omezující, jak to vypadá. Ráno vstanu, odvar zcedím a na ex vypiju. Než se pak umyju, obléknu a udělám snídani, 20 minut je pryč, ani nevím jak.

Nerada dělám někomu reklamu, ale vzhledem k dotazům - pýr kupuju TADY.

Pro toho, komu se nechce klikat na můj odkaz na starší článek, opakuji důležitý odstavec:
"Také se můžete dočíst, že pýr je ten nejlepší detox, léčí pakostnici a neobyčejně účinně snižuje cholesterol, takže je vhodný i pro starší a pokročilejší osoby. A ani při dlouhodobém užívání nemá žádné nežádoucí účinky. Ale připomínám - vždycky jen ráno nalačno 20 minut před snídaní! Setkala jsem se mnohokrát s tím, že lidé říkají, že jim bylinky nepomáhají. Neužívají je totiž správně. Kdyby člověk nebral léky podle doporučení lékaře, taky by nepomohly, někdy dokonce uškodily. K bylinám často přistupujeme jako k nějakému nefungujícímu zázraku. Jednou si uvaříme čaj proti kašli, ono se nic nezmění a tak řekneme, že to nefunguje. Užívání bylin má svá pravidla, pro každou rostlinu a nemoc jiná, a ta je třeba dodržovat stejně jako u konvenčních léků."

Populární příspěvky z tohoto blogu

Krecht

Kniha JAK PŘEŽÍT KONEC CIVILIZACE aneb CESTA K SOBĚSTAČNOSTI

Jak si doma vyrobit burčák